مقالات

معرفی انواع صندلی راک

صندلی

صندلی راک چه مدل هایی دارد؟ همانطور که می دانید این صندلی ها از قدیم تا به امروز بسیار مورد توجه بوده اند و طرفداران خاص خود را دارند.

در مطالب قبلی شما را با نحوه خرید صندلی راک آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

هیچ چیز لذت بخش تر از تاب خوردن روی صندلی های راک و نوشیدن یک فنجان چای در هوای سرد زمستانی نیست!

مدل های مختلف صندلی راک

قبل از اینکه نگاه عمیق تری به ارزش صندلی های گهواره ای آنتیک داشته باشید، ابتدا باید انواع مختلف صندلی های راک موجود در بازار را بشناسید.

از زمان شروع ساخت صندلی های گهواره ای در قرن نوزدهم، آنها به شدت در بازار تولید می شدند. در طول قرن ها، انواع مختلفی نیز وجود دارد. می توانید با محبوب ترین سبک ها و ویژگی های مربوط به آنها بیشتر آشنا شوید.

صندلی راک
  • ویکتوریا – همانطور که از نامش پیداست، این نوع صندلی از دوران ویکتوریا نشات گرفته است. آنها به طور معمول از بلوط ساخته می شوند و بسیار خوب ساخته می شوند. راکرهای ویکتوریا، برای استفاده در خانه تولید می شوند و به طور معمول در مقایسه با انواع دیگر صندلی های راک، کوچکتر هستند.
  • Grecian – این یکی از متمایزترین انواع راکرها در بازار است. به جای چوب، با چوب خیزران ساخته می شود. ظاهر آنها زیباست اما به اندازه صندلی های گهواره ای چوبی دوام ندارند.
  • گانگستول – این نوع غیر معمول صندلی راک است زیرا از سه پایه در هر طرف تشکیل شده است. از این رو، ثبات را به گونه ای فراهم می کند که حتی اگر با شدت آن را تکان دهید از بین نخواهد رفت. این نوع صندلی گهواره ای از سوئد منشأ گرفته و به عنوان یکی از صندلی های گهواره ای شناخته می شود که به سختی در بازار یافت می شود.
  • ویندزور – این نوع صندلی گهواره ای برای استفاده در فضای باز است. یک مثال خوب نمونه هایی است که در ایوان استفاده می شود. صندلی های ویندزور ابتدا در مناطق روستایی انگلیس رواج یافت.
این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
خرید میز غذاخوری 4 نفره در سال 1401

مشخصه آنها وجود اسپیندل در پشت صندلی و بازو است. با گذشت سال ها، صندلی های گهواره ای Windsor به ایالات متحده راه یافتند. این سبک به بهترین کل از صندلی های راک را به مردم نشان داد.

  • بنت وود – این یکی از سبک های اولیه صندلی گهواره ای در بازار به حساب می آید. اولین نمونه از این نوع توسط برادران تونت ساخته شد که به اولین صندلی گهواره ای ساخته شده نسبت داده می شدند.

آنها از چوب راش نرم برای ساخت صندلی استفاده کردند. از زمان تولید اولین محصول به بازار، این طرح خاص به طور گسترده ای در مناطق مختلف جهان کپی شد.

  • صندلی تابی- این سبک کلاسیک دیگری است که بیشتر در دوران ویکتوریا دیده می شود. اندازه آنها بخصوص کوچک بوده و فاقد بازو (یا کم) بودند. این نام خود را از عملکرد خود گرفته است – این صندلی ها برای نشستن خانم ها و قلاب بافی کردن یا شیر دادن به نوزادان استفاده می شدند.

اکنون که درک اساسی در مورد شناسایی صندلی های گهواره ای عتیقه پیدا کردید، وقت آن است که به سراغ سوال مهم بعدی برویم که قیمت آنها چقدر است؟
در حراج های حرفه ای و فروشگاه های آنلاین، صندلی های گهواره بسیار مورد پسند هستند. ارزش متوسط ​​صندلی های گهواره ای آنتیک می تواند از ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار باشد. بسته به منشأ و سبک صندلی، حتی می تواند بیش از آن نیز قیمت داشته باشد!

در آپدیت جدید این صفحه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص صندلی های راک به دست آورید.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
بهترین مرکز خرید میز غذا خوری لاکچری کجاست؟

برای خرید صندلی راک با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۷۷۱۸۰۲۵۶ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =