مقالات

خرید میز غذاخوری ۴ نفره در سال ۱۴۰۱

برای خرید میز غذاخوری ۴ نفره به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ چه فاکتور هایی به شما در خرید میز غذاخوری کمک می کند؟

در مطالب قبلی شما را با انواع صندلی راک اشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص خرید میز غذاخوری اطلاعاتی به دست آورید.

خرید میز غذاخوری ۴ نفره

یک میز غذا خوری ۴ نفره می تواند نقش مهمی در وسایل منزل و دکوراسیون داخلی شما داشته باشد. اگر قصد خرید میز غذاخوری را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید ، با ما همراه باشید.

خرید میز غذاخوری 4 نفره۱ . ماده سازنده را در نظر بگیرید

تصمیم گیری در مورد مواد سازنده مناسب می تواند دلهره آور باشد، به خصوص هنگامی که شما مجبور هستید که قیمت کامل، سهولت در مراقبت و سبک را متعادل کنید. اگر در مورد مطالب خود فکر می کنید ، در اینجا گزینه های متداول وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید.

چوب

احتمالاً عادلانه است که فرض کنید شما از میز غذا خوری باید سال ها استفاده کنید. انتخاب درست میز غذا خوری یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که در زمان خرید باید مورد بررسی قرار گیرد. همانطور که می دانید چوب یکی از بهترین متریال هایی است که می توانید آن را برای ساخت این نوع میز ها انتخاب کنید. چوب بسیار با دوام است و می تواند گرینه مناسبی برای ساخت وسایل چوبی از جمله میز ناهار خوری باشد.

در طولانی مدت ، چوب سخت را به مراتب قوی تر و بادوام تر از همتایان چوب مهندسی شده آن (تخته سه لا و MDF) پیدا خواهید کرد.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
صندلی راک چیست؟

نکات مثبت:

با دوام و تعمیر آسان

نکات منفی:

با گرما یا رطوبت گسترش می یابد و منقبض می شود و می تواند علائم سایش و پوسیدگی را نشان دهد.

در مقایسه با سایر مواد گران است.

باور کنید یا نه، اما یک میز آنتیک با کیفیت بالا که با بهترین مواد ساخته شده است، می تواند بیش از ۳۰۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

مبلغی که برای میز غذاخوری ۴ نفره انتخاب می کنید در نهایت به بودجه، سبک زندگی و ترجیحات سبک شما بستگی دارد.

با بودجه: ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار

انواع مختلفی از میزهای غذاخوری وجود دارد که می توانید آنها را بین قیمت ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار پیدا کنید.

در انتهای پایین طیف، ممکن است بتوانید یک میز غذاخوری ۴ نفره کم استفاده شده پیدا کنید.

بالاتر از ۱۵۰ دلار، احتمالاً میزهای اتاق غذاخوری کوچکتر را در حدود ۴۸ اینچ و کمتر پیدا خواهید کرد. این میزها احتمالاً تولید انبوه و کیفیت پایین تری خواهند داشت. این احتمال وجود دارد که میز غذاخوری ۴ نفره در این محدوده قیمتی باید ظرف چند سال تعویض شود.

قیمت متوسط: ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار

یک میز در این قیمت اغلب با کیفیت خوب، اندازه مناسب و از چوب سولید ساخته شده است. آنها همچنین معمولاً با روندهای فعلی دکوراسیون خانه به روز هستند. علاوه بر این، میزهای غذاخوری در محدوده قیمت متوسط ​​اغلب از نظر طراحی قابل تنظیم هستند.

اگرچه این میزها به خوبی ساخته شده اند و کیفیت خوبی دارند، اما بسته به مدت زمانی که قصد نگهداری از آن را دارید، ممکن است در نهایت نیاز به تعمیر یا بازسازی داشته باشند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
بهترین مرکز خرید میز غذا خوری لاکچری کجاست؟

قیمت بالا: ۴۰۰۰ دلار به بالا

اکنون در مورد پول های کلان صحبت می کنیم.

میزهای غذاخوری سطح بالا با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد ساخته شده اند.

میزهای ناهار خوری در این دسته قیمت “طراحی” در نظر گرفته می شوند که با چوب های جامد و مجلل ساخته شده اند. این میزها معمولاً با دست ساخته می شوند و اغلب به صورت محلی ساخته می شوند. گاهی اوقات این میزها حتی عتیقه هستند.

میزهای سطح بالا در نوع خود بی نظیر هستند و با این کار، معمولاً قابل تنظیم هستند.

اگر تصمیم به سرمایه گذاری در یک جدول رده بالا دارید، برای شما در طول نسل ها دوام خواهد داشت. این میزها معمولاً به میراث خانوادگی تبدیل می شوند.

برخی از مزایای سرمایه گذاری در یک میز با کیفیت

با سرمایه گذاری اولیه، در نهایت با عدم نیاز به تعویض سال به سال بی کیفیت، در پول خود صرفه جویی خواهید کرد.

میزهای کیفیت بالا می توانند گزینه ایمن تری برای خانه شما باشند زیرا در مقایسه با مبلمان وارداتی بدون مواد شیمیایی مضر ساخته شده اند.

به طور معمول میزهای کیفیت بالا به صورت محلی ساخته می شوند. با سرمایه گذاری در یک میز ساخته شده محلی، می توانید احساس خوبی در مورد حمایت از اقتصاد محلی داشته باشید.

با در نظر گرفتن همه این موارد، مهم است که به خاطر داشته باشید که این تخمین های قیمت شامل هزینه اضافی صندلی های اتاق غذاخوری نمی شود. برای تکمیل میز غذاخوری ۴ نفره خود و تبدیل آن به یک ست غذاخوری کامل، انتظار داشته باشید مقداری پول اضافی برای صندلی های اتاق غذاخوری خرج کنید.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
برای خرید صندلی راک به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید میز غذاخوری ۴ نفره با کارشناسان ما با شماره +۷۳ ۰۹۹ ۳۲۱ ۳۱۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =